Ο προγραμματισμός του θεάτρου Αυλαία για το τελευταίο τρίμηνο του 2013 περιλαμβάνει, κυρίως, μονολόγους, παραστάσεις από σχήματα της πόλης και την επάνοδο της εταιρείας θεάτρου Χώρος, που την περασμένη χρονιά θριάμβευσε στον ίδιο χώρο με την Ερωφίλη.
Το πρόγραμμα αναλυτικά:
9 έως 20 Οκτωβρίου.
Ολεάννα του Ντέιβιντ Μάμετ, σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη, με τον Δημήτρη Καταλειφό και τη Λουκία Μιχαλοπούλου.
Στην έργο παρακολουθούμε μια προσπάθεια να διερευνηθεί η "ουτοπία της πραγματικότητας". Μέσα σε ένα πανεπιστημιακό περιβάλλον που φαντάζει δημοκρατικό και ελεύθερο, ο Μάμετ τοποθετεί έναν καθηγητή και μία φοιτήτρια σε μια σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ τους. Η ανάγκη και των δύο για Εξουσία και Ασφάλεια καθιστά αδύνατη την επικοινωνία και την κατανόηση. Η σκληρότητα της πραγματικότητας τους παραμορφώνει σε θηρία και η πολιτισμένη δημοκρατία που τους περιβάλλει αποδεικνύεται ουτοπική.
21 έως 29 Οκτωβρίου.
Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Νίκου Βασιλάκη.
Ένα από τα πιο εμπνευσμένα και συμπαγή κείμενα της ελληνικής γλώσσας, πολυεπίπεδο και αποκαλυπτικό, το δοκίμιο-μανιφέστο, στο οποίο ο Καζαντζάκης καταθέτει τις οδύνες και τις ελπίδες του προσωπικού του αγώνα για την ανεύρεση και την κατανόηση του Θεού, του δικού του Θεού.
30 Οκτωβρίου έως 17 Νοεμβρίου.
Μια άλλη κίνηση της Σάσας Νάτση, σε σκηνοθεσία Τριαντάφυλλου Δελή.
4, 5, 11, 12, 18, 19 Νοεμβρίου.
Άμλετ του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία Θάνου Νίκα.
Ποτέ στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου κανένα πλάσμα δεν μίλησε, τόσο ωμά, άκαμπτα για θέματα ουσίας του ανθρώπου όπως μίλησε ο Άμλετ.
20 έως 26 Νοεμβρίου.
Καντάν του Γιούκιο Μισίμα, σε σκηνοθεσία Αθηνάς Δράγκου.
Μια διασκευή βασισμένη στα τρία έργα του Μισίμα, Καντάν, Χάνγιο και Το μεταξωτό τύμπανο. Πρόκειται για έργα με κοινό θεματικό άξονα τον έρωτα, το ονειρικό και την απατηλότητα της ζωής μέσα από σύγχρονους συμβολισμούς, τα οποία στην πρωτότυπή τους μορφή είναι σύγχρονα έργα του ιαπωνικού θεάτρου Νο.
27 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου και 4 έως 8 Δεκεμβρίου.
Βασιλική της Βάσως Νικολοπούλου, σε σκηνοθεσία Λίνας Ζαρκαδούλα. Με την Αθηνά Μαξίμου.
Η ιστορία μίας γυναίκας που θυμάται 25 χρόνια από τη ζωή της, μέσα από το πρίσμα της προδοσίας στον έρωτα.
2, 3, 9, 10, 13, 16, 17 Δεκεμβρίου.
Πλαστελίνη του Βασίλι Σιγκάρεφ, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Πανταζούδη.
Εννιά νέοι ηθοποιοί σε μια παράσταση κόμικ με σκληρή γλώσσα και ωμή βία, έντονο λυρισμό σε ένα οπτικοακουστικό ανθρώπινο βίντεοκλιπ όπου ζωντανεύει η πραγματική ιστορία του αδερφού του συγγραφέα.
11 έως 15 Δεκεμβρίου.
Ο Αμερικάνος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Θανάση Σαράντου.
Ο Αμερικάνος είναι ένας Έλληνας μετανάστης, που ύστερα από 25 χρόνια επιστρέφει στο νησί του και δεν τον αναγνωρίζει κανένας. Περιπλανάται μόνος στην αποβάθρα του λιμανιού και τριγυρνά στα σοκάκια της μικρής συνοικίας και στα χαλάσματα του πατρικού σπιτιού του. Το μόνο που τον κάνει να συνεχίζει να ελπίζει είναι ο έρωτας: η ελπίδα ότι η αγαπημένη του ίσως είναι ακόμα εκεί και τον περιμένει. Ακριβώς όπως ο Οδυσσέας, που γύρισε για να ξαναβρεί τη χαμένη του Ιθάκη στα μάτια της πιστής του Πηνελόπης.
18 Δεκεμβρίου έως 5 Ιανουαρίου.
Γκόλφω director΄s cut, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα.
Η Εταιρεία θεάτρου Χώρος παρουσιάζει την τελική βερσιόν του πολυετούς τους πρότζεκτ Γκόλφω, του γνωστού βουκολικού δράματος που γράφτηκε το 1894 από τον Σπύρο Περεσιάδη, σε μια gothic manga εκδοχή.
Θέατρο Αυλαία, Κτήριο Χ.Α.Ν.Θ. είσοδος από Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 237700.
Το πρόγραμμα αναλυτικά:
9 έως 20 Οκτωβρίου.
Ολεάννα του Ντέιβιντ Μάμετ, σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη, με τον Δημήτρη Καταλειφό και τη Λουκία Μιχαλοπούλου.
Στην έργο παρακολουθούμε μια προσπάθεια να διερευνηθεί η "ουτοπία της πραγματικότητας". Μέσα σε ένα πανεπιστημιακό περιβάλλον που φαντάζει δημοκρατικό και ελεύθερο, ο Μάμετ τοποθετεί έναν καθηγητή και μία φοιτήτρια σε μια σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ τους. Η ανάγκη και των δύο για Εξουσία και Ασφάλεια καθιστά αδύνατη την επικοινωνία και την κατανόηση. Η σκληρότητα της πραγματικότητας τους παραμορφώνει σε θηρία και η πολιτισμένη δημοκρατία που τους περιβάλλει αποδεικνύεται ουτοπική.
21 έως 29 Οκτωβρίου.
Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Νίκου Βασιλάκη.
Ένα από τα πιο εμπνευσμένα και συμπαγή κείμενα της ελληνικής γλώσσας, πολυεπίπεδο και αποκαλυπτικό, το δοκίμιο-μανιφέστο, στο οποίο ο Καζαντζάκης καταθέτει τις οδύνες και τις ελπίδες του προσωπικού του αγώνα για την ανεύρεση και την κατανόηση του Θεού, του δικού του Θεού.
30 Οκτωβρίου έως 17 Νοεμβρίου.
Μια άλλη κίνηση της Σάσας Νάτση, σε σκηνοθεσία Τριαντάφυλλου Δελή.
4, 5, 11, 12, 18, 19 Νοεμβρίου.
Άμλετ του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία Θάνου Νίκα.
Ποτέ στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου κανένα πλάσμα δεν μίλησε, τόσο ωμά, άκαμπτα για θέματα ουσίας του ανθρώπου όπως μίλησε ο Άμλετ.
20 έως 26 Νοεμβρίου.
Καντάν του Γιούκιο Μισίμα, σε σκηνοθεσία Αθηνάς Δράγκου.
Μια διασκευή βασισμένη στα τρία έργα του Μισίμα, Καντάν, Χάνγιο και Το μεταξωτό τύμπανο. Πρόκειται για έργα με κοινό θεματικό άξονα τον έρωτα, το ονειρικό και την απατηλότητα της ζωής μέσα από σύγχρονους συμβολισμούς, τα οποία στην πρωτότυπή τους μορφή είναι σύγχρονα έργα του ιαπωνικού θεάτρου Νο.
27 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου και 4 έως 8 Δεκεμβρίου.
Βασιλική της Βάσως Νικολοπούλου, σε σκηνοθεσία Λίνας Ζαρκαδούλα. Με την Αθηνά Μαξίμου.
Η ιστορία μίας γυναίκας που θυμάται 25 χρόνια από τη ζωή της, μέσα από το πρίσμα της προδοσίας στον έρωτα.
2, 3, 9, 10, 13, 16, 17 Δεκεμβρίου.
Πλαστελίνη του Βασίλι Σιγκάρεφ, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Πανταζούδη.
Εννιά νέοι ηθοποιοί σε μια παράσταση κόμικ με σκληρή γλώσσα και ωμή βία, έντονο λυρισμό σε ένα οπτικοακουστικό ανθρώπινο βίντεοκλιπ όπου ζωντανεύει η πραγματική ιστορία του αδερφού του συγγραφέα.
11 έως 15 Δεκεμβρίου.
Ο Αμερικάνος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Θανάση Σαράντου.
Ο Αμερικάνος είναι ένας Έλληνας μετανάστης, που ύστερα από 25 χρόνια επιστρέφει στο νησί του και δεν τον αναγνωρίζει κανένας. Περιπλανάται μόνος στην αποβάθρα του λιμανιού και τριγυρνά στα σοκάκια της μικρής συνοικίας και στα χαλάσματα του πατρικού σπιτιού του. Το μόνο που τον κάνει να συνεχίζει να ελπίζει είναι ο έρωτας: η ελπίδα ότι η αγαπημένη του ίσως είναι ακόμα εκεί και τον περιμένει. Ακριβώς όπως ο Οδυσσέας, που γύρισε για να ξαναβρεί τη χαμένη του Ιθάκη στα μάτια της πιστής του Πηνελόπης.
18 Δεκεμβρίου έως 5 Ιανουαρίου.
Γκόλφω director΄s cut, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα.
Η Εταιρεία θεάτρου Χώρος παρουσιάζει την τελική βερσιόν του πολυετούς τους πρότζεκτ Γκόλφω, του γνωστού βουκολικού δράματος που γράφτηκε το 1894 από τον Σπύρο Περεσιάδη, σε μια gothic manga εκδοχή.
Θέατρο Αυλαία, Κτήριο Χ.Α.Ν.Θ. είσοδος από Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 237700.
0 comments: