Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Θεατρική απόδραση στο Βερολίνο

1 comment
Τηλέμαχος, Should I Stay or Should I Go?, σε κείμενο και σκηνοθεσία Ανέστη Αζά και Πρόδρομου Τσινικόρη.
Οι μνηστήρες έχουν βάλει γερά στο χέρι τη λεηλατημένη Ελλάδα. Ο Οδυσσέας είναι άφαντος και όσο για τον γιο του, τον νεαρό Τηλέμαχο, η οικονομική κρίση που μαστίζει την Αθήνα στην καρδιά του χειμώνα τον φέρνει αντιμέτωπο με το προαιώνιο και συνάμα επίκαιρο ερώτημα: Να μείνει ή να φύγει;
Να περιμένει την επιστροφή ενός ήρωα; Να καθαρίσει μόνος του την κόπρο του Αυγεία; Ή να ξενιτευτεί, συνεχίζοντας την παράδοση των προγόνων του;
Τους ρόλους της παράστασης ερμηνεύουν άνθρωποι από διαφορετικές γενιές, οι οποίοι μοιράζουν τη ζωή τους ανάμεσα στη Γερμανία και την Ελλάδα, πασχίζοντας να δώσουν απάντηση στο ερώτημα: "Να φύγω ή να μείνω;"
Στο Ballhaus Naunynstrasse, από 22 Φεβρουαρίου 2014.



Small Town Boy, ένα project του Falk Richter.
Ξυπνάς το πρωί και φεύγεις από το σπίτι. Λίγες ώρες μετά επιστρέφεις και την επόμενη μέρα φεύγεις για να επιστρέψεις και πάλι. Αυτή είναι η ζωή ενός νεαρού άνδρα που "δραπετεύει" από τα στενά όρια της μικρής πόλης, για ένα μακρινό ταξίδι απόλυτης ελευθερίας: Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Βερολίνο. Οι μητροπόλεις αυτές ήταν και είναι τα μέρη όπου οι άνθρωποι μπορούν να βρουν και να ανακαλύψουν εκ νέου τον εαυτό τους, να απορρίψουν και να αμφισβητήσουν ρόλους και να επαναπροσδιορίσουν οικογενειακές και προσωπικές σχέσεις.
Στο Maxim Gorki Theater, έως 28 Φεβρουαρίου 2014.

Democracy (Demokratie) του Michael Frayn, σε σκηνοθεσία Tom Kuhnel και Jurgen Kuttner.
1969, Βόννη, πρωτεύουσα της Δυτικής Γερμανίας. Η Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας αποκτά τον πρώτο σοσιαλδημοκράτη καγκελάριο, τον Willy Brandt. Ο πρώην δήμαρχος του Βερολίνου υπόσχεται να "τολμήσει περισσότερη δημοκρατία" και εργάζεται για να αλλάξει την πολιτική απέναντι στην Ανατολική Γερμανία, την Πολωνία, τη Σοβιετική Ένωση. Για αυτή του την επιλογή ο Brandt —που τα ναζιστικά χρόνια έζησε εξόριστος στις σκανδιναβικές χώρες— κατηγορήθηκε για προδοσία από τους συντηρητικούς της Δυτικής Γερμανίας. Όταν πέντε χρόνια αργότερα η βοηθός του στην Καγκελαρία, Günter Guillaume, κατηγορείται για κατασκοπία, ο Brandt αναγκάζεται να παραιτηθεί.
Στο Deutsches Theater. 

The Everyday & the Ecstasy. Portrait of a society της Rebekka Kricheldorf, σε σκηνοθεσία Daniela Loffner.
Ο Janne είναι ένας νέος άνδρας, γύρω στα 40. Δουλεύει καθημερινά με τον εαυτό του. Προσπαθεί να τον βελτιστοποιήσει, να αμφισβητήσει τα κίνητρά του και να επανεξετάσει τις καταναλωτικές του επιλογές.
Στη νέα της συγγραφική προσπάθεια για το Deutsches Theater, η Rebekka Kricheldorf —μαιτρ στην αιχμηρή και αντισυμβατική κοινωνική σάτιρα— έρχεται αντιμέτωπη με τους παράλογους τρόπους που αλλάζει η ζωή, σε εναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο.
Στο Deutsches Theater.



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο: