Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Χελιδόνια

Leave a Comment

Χάιδεψε τις πληγές μου
κι εγώ θα κατανοήσω
βαθιά την υγεία σου.

Αγγελάκη-Ρουκ Κατερίνα, Μεταφράζοντας σε έρωτα της ζωής το τέλος, Καστανιώτης, Αθήνα, 2003.

-.-.-.-

Μειδίαμα. Αδύνατο πάντα να είσαι ο γιατρός κάποιου. Κάποιες πληγές παραμένουν ανοιχτές. 
Μόνο τα χελιδόνια ξέρουν πώς να κλείνουνε πληγές:
το αντίδοτο είναι που χτίζουνε φωλιές. 

Η ψευδαίσθηση της υγείας, είναι μια αρρώστεια αθεράπευτη. 
"Νίπτω τας χείρας μου". 
Είναι η ανθρωπότητα ένα σώμα, που αποτελείται από διαφορετικά μέλη. 

Αν δεν έχεις εσύ πληγή,  έχω εγώ πληγή και πάλι το αντίστροφο. 
Είσαι εκεί για να μου το θυμίζεις, είμαι εκεί για να μην το ξεχάσεις. 

Τι άλλο να γίνουμε πέρα από 

χελιδόνια; 


Etabel Niopa

Σχέδιο: Lisa Hunt
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: