Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Ανατολή

Leave a Comment
Συνειρμοί με αφορμή τον πίνακα της Anne Siems.

Να είσαι καλά. 
Κάποιοι λένε να είσαι καλός. 


Κάποιοι λένε, ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. 
Επιμένουν συνέχεια και απαντούν σε αυτή τη δύσκολη ερώτηση. 
Είσαι καλά; 

Είμαι, είσαι, είναι. 
Πολύτιμος όμως, η λέξη που προτείνω. 

Αγάπη είναι να κωπηλατώ βαθιά στην επιθυμία. Μία και δύο. Με μόχθο. Σμιλεύεται έτσι το κύμα.

Να αγαπάς τη στιγμή του αποχωρισμού, όταν τα θαμπωμένα μάτια σου παρατηρούν το σκίσιμο του ουρανού από τα δύο δυνατά φτερά των πουλιών που αγάπησες περισσότερο. 
Ποτέ ξανά, παρόμοια τομή από πούπουλα. 

Ο μόνος βασιλιάς μου, είναι η παραδοχή. Το στέμμα του με θαμπώνει. Γονατίζω αλλά έτσι κι αλλιώς θα λύγιζα. 

Και προπαντός και φυσικά
τίποτε πιο ιερό από την αγάπη. Ο μόνος μου στόχος να σ'αγαπώ

η αλήθεια. 

Να σ'αγαπώ, σταθερά, έτσι που όταν δεν το υποψιάζεσαι. Για λόγους ανεξιχνίαστους, ανέγγιχτους από το Λόγο. Ο βυθός ο δικός μου θα παραμείνει έτσι. 

Χωρίς δύτη.

Χωρίς δύση.

Πριν και μετά, 
ανατολή. 

ETABEL NIOPA 

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: