Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Χειμερινό ημικύκλιο

Leave a Comment
XEIMΩΝΑΣ

Θα έρθει ο Χειμώνας
Τα σύννεφα πληθαίνουν
Οι χείμαρροι ελπίζουν




Θα έρθει ο λαμπρός Χειμώνας
Βροχή στα χείλη
Βροχή στα μάτια

Θα έρθει ο Χειμώνας
Κι επιτέλους
Εσύ

Κούτρας Μιχάλης, Χιόνι, Ιολκός, Αθήνα, 2010.

-.-.-.-

Αναζητώ το λευκό χειμώνα
να ανθοσκεπάσει ό,τι πιο πολύχρωμο υπήρξε. 
Ψάχνω σε ένα κόκκινο ουρανό, την αγάπη μου, που προσπάθησα να χωρέσω.

Μην ανησυχείς. Ένας χειμώνας παλιός πάντα φέρνει ένα χειμώνα καινούριο, μέσα σε χιονοθύελλα. Ποιο άρωμα θα παγιδεύσει στο χνώτο του ο πορτοκαλί μου χειμώνας; 

Κι ας είμαι πρόσκαιρα νεκρή, με γυμνά τα κλαδιά μου, στο σκούρο ξάστερο νου μου, μοναδική μου ευχή θα έχω: να μην μείνω χωρίς φεγγάρι. 

Καθημερινά, κρύβομαι στα αυλάκια του, φαντάζομαι στον κύκλο της πανσελήνου.

Βλέπω εσένα, που αγάπησα, να χαμογελάς

συνεχές ημικύκλιο

τα όνειρά μου. 

Εtabel Niopa

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: