Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Στα φυλί

Leave a Comment
                            44

ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ πως δε σ'αγαπώ και πως
σ'αγαπώ αφού η ζωή μας δυο έχει τρόπους,
η λέξη είναι φτερούγα της σιωπής,
έχει η φωτιά το 'να μισό από κρύο.


Σ'αγαπώ για να σ'αγαπήσω πάλι,
τ'άπειρο για να ξαναρχίσω
κι απ'το να σ'αγαπώ για να μην πάψω:
γι'αυτό κι εγώ δε σ'αγαπώ ακόμα.

Σ'αγαπώ και δε σ'αγαπώ σαν να'χα
στα χέρια τα κλειδιά της ευτυχίας
κι ένα δύστυχο αβέβαιο πεπρωμένο.

Δυο ζωές να σ'αγαπώ η αγάπη μου έχει.
Γι'αυτό όχι μόνον όταν σ'αγαπάω
μα σ'αγαπώ κι όταν δε σ'αγαπάω.

ΝΕΡΟΥΔΑ ΠΑΜΠΛΟ, Εκατό Ερωτικά Σονέτα, μτφρ. Ηλίας Ματθαίος, Γνώση, Αθήνα, 1987.

Δύο τρόπους έχει η ζωή,
"κι εγώ αγαπώ μόνο τον έναν;"

Σ'αγαπώ κι όταν δεν σ'αγαπάω,
κύμα φθινοπωρινό
φυτρώνει η Άνοιξη στα μάτια σου που καίνε
με τη λατρεία
τους καρπούς της.

Έσβησε ο ουρανός και σήμερα

.βράδυ. 

Λατρεία μου, 
λιμνάζοντα πορφυρά σταφύλια
ποτίζουν τη μορφή σου.
Κυλούν σταγόνες κι όλο σταγόνες να ξεπλύνουν

Εξαγνισμός

Έχει αέρα απόψε/ το άρωμά σου/ 
.παραμιλάω.
με φλόγες με περιέθαλψε η αυγή

Δάχτυλα που αγκάλιασαν τα όμοιά τους
μέσα σε υγρό γόνιμο χώμα.

Προστάτης σου
 εγώ.

Βαθιά μέσα από τις θάλασσες 
άκου το κάλεσμα
από κοράλλια που παραδέρνουν σε έρημους βυθούς

Ποιος είπε πως μέσα στις θάλασσες
δεν λυσσομανούν αέρες; 

Etabel Niopa

Πίνακας: Mary Maxam

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: