Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Ο θεός της σφαγής" (Αριστοτέλειον, από 16/4), "Φιλιώ Χαϊδεμένου" (Μονή Λαζαριστών, από 19/4), "Ομπίντα" (Θέατρο Ε.Μ.Σ., από 21/4), "Ring" (Αυλαία, από 5/5)

Η δημιουργική ομάδα των Σκηνοβασιών

Leave a Comment
Ροδιά Βόμβολου
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1993. Είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στην κατεύθυνση Δραματολογία-Παραστασιολογία. Με υποτροφία του Ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος" έχει παρακολουθήσει ένα τετράμηνο κύκλο μαθημάτων πάνω στο θέατρο και το χορό στο YorkUniversity (Τορόντο, Καναδάς). Είναι μέλος της θεατρικής ομάδας "Παπαλάνγκι-θέατρο έξω από το θέατρο".
Ταυτόχρονα με το θέατρο, ασχολείται και με τον σύγχρονο χορό και είναι ιδρυτικό μέλος και δραματουργός της ομάδας χορού "Safety Net". Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια δραματουργίας, χορογραφίας και τεχνικής του χορού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει στο ενεργητικό της πολλές συμμετοχές σε χορευτικές και θεατρικές παραστάσεις ως δραματουργός, βοηθός σκηνοθέτη, κινησιολόγος, χορεύτρια κ.α. Τα ενδιαφέροντα της εστιάζουν κυρίως στην δραματουργία και την έρευνα του θεάτρου και του χορού.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στην Θεσσαλονίκη.

Μαρία Νιώπα
Έχει σπουδάσει θεατρολογία στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μέσα από τα κείμενα της, στις Σκηνοβασίες, επιχειρεί να προτάσσει τη θεατρικότητα των λογοτεχνικών κειμένων. Πιο πολύ κι από τα βιβλία, αγαπάει τους ανθρώπους που κατοικούν τις σελίδες τους.
Αδαμαντία Ξηρίδου
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Φοιτά στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ζει στη Θεσσαλονίκη κι εργάζεται στην ιδιωτική εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει διηγήματα σε συλλογικές εκδόσεις και λογοτεχνικά περιοδικά. Κείμενά της για το θέατρο έχουν παρουσιαστεί στο Θέατρο Επί Κολωνώ, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων και στο ContactArt στη Θεσσαλονίκη. Συντονίστρια εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής σε πολιτιστικούς χώρους στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Στις Σκηνοβασίες επιμελείται τη στήλη συνεντεύξεων καλλιτεχνών της Θεσσαλονίκης.

Μανόλια Οικονόμου
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1993. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ενώ έχει φοιτήσει για δύο χρόνια στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης (Κύκλος Υποκριτικής).
Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με σπουδαστές και απόφοιτους σκηνοθέτες του Τμήματος Θεάτρου. Από το 2016 συνεργάζεται με το Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ σε αναγνώσεις ποίησης και διηγημάτων στις εκπομπές "Ποιητική Αδεία" και "Ιχνογραφίες". Το καλοκαίρι του 2016 επιμελήθηκε και συμμετείχε ως αφηγήτρια στην παράσταση "Οδύσσεια: Ραψωδία μ" στα πλαίσια προβολών της Λέσχης Κινηματογράφου της ΕΡΤ. Ως δραματουργός έχει συνεργαστεί με σπουδαστές και απόφοιτους σκηνοθέτες του Τμήματος Θεάτρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη σύνδεση υποκριτικής και δραματουργίας στα πλαίσια της σκηνικής πράξης δηλαδή στη σκηνοθεσία ως δραματουργία.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στην Αθήνα.

Κατερίνα Πεσταματζόγλου
Απόφοιτη με άριστα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Τέχνης και Ψυχολογίας κι έχει εργαστεί ως επιμελήτρια εικαστικών εκθέσεων και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε διοργανώσεις πολιτιστικών Φεστιβάλ. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την κριτική θεατρικών παραστάσεων και βιβλίων. Κείμενά της έχουν δημοσιευθεί σε σελίδες φίλων του θεάτρου.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στην Αθήνα.

Κορνήλιος Ρουσάκης 

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε θεατρολογία στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι, επίσης, πτυχιούχος λογιστής με σπουδές στο Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης. Ασχολείται με τη θεατρική κριτική, τη δραματουργική επεξεργασία και τη συντακτική επιμέλεια θεατρικών προγραμμάτων. Το 2011 είχε την επιμέλεια προγράμματος του έργου "Ολεάννα" του Ντέιβιντ Μάμετ, για την ομάδα Passatempo (συμπαραγωγή με την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης). Έχει γράψει τις θεατρολογικές μελέτες "Διασκευές θεατρικών έργων από τον Χάουαρντ Μπάρκερ" και "Ανατέμνοντας την ελληνική κριτική, με αφορμή τις παραστάσεις του Τόμας Οστερμάιερ" και το θεατρικό μονόπρακτο "Τρεις δρόμοι", με θέμα τη μετανάστευση. Έχει συνεργαστεί ως κριτικός θεάτρου με το πολιτιστικό έντυπο "Εξώστης" και ως πολιτιστικός συντάκτης με τo ηλεκτρονικό περιοδικό συγκομιδής γραμμάτων και τεχνών sodeia.net και το τριμηνιαίο έντυπο "σοδειά". Παράλληλα, εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και ως εκπαιδευτής-σκηνοθέτης ερασιτεχνικών θεατρικών ομάδων ενηλίκων.
Είναι μέλος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στη Θεσσαλονίκη.

Μαρινέλλα Φρουζάκη
Έχει παρακολουθήσει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου, με κατεύθυνση τη Θεατρική Αγωγή. Συμμετείχε στο 2o Forum Νέων Επιστημόνων "Θέατρο και Θεατρικές Τεχνικές" του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στις Σκηνοβασίες επιμελείται τη στήλη συνεντεύξεων καλλιτεχνών της Αθήνας.





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: