Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Αχαρνής" (Θέατρο Δάσους, 18-20/7), "Από τον γάμο στο διαζύγιο" (Θέατρο Κήπου, 23-24/7)

Η δημιουργική ομάδα των Σκηνοβασιών

Leave a Comment
Μαρία Νιώπα
Έχει σπουδάσει θεατρολογία στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μέσα από τα κείμενα της, στις Σκηνοβασίες, επιχειρεί να προτάσσει τη θεατρικότητα των λογοτεχνικών κειμένων. Πιο πολύ κι από τα βιβλία, αγαπάει τους ανθρώπους που κατοικούν τις σελίδες τους.

Ματίνα Παγουλάτου
Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε θέατρο στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δημιουργικής γραφής θεατρικού έργου και σεναρίου. Από το 2016 δραστηριοποιείται στον τομέα της θεατρικής εκπαίδευσης και από το Νοέμβριο του 2017 είναι ιδιοκτήτρια της επιχείρησης Εntremés, Θέατρο και θεατρική εκπαίδευση, η οποία συνεργάζεται με ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες παιδιών και ΑμεΑ. Συμμετείχε ως δραματολόγος στις παραστάσεις: Rendez-vous? Meat me on facebook, (σκην. Βαγγέλης Κοσμίδης, θέατρο Θησείον, 2ο Reborn in Athens), Παιχνίδι με τις λέξεις, (σκην. Κλαίρη Χριστοπούλου, θέατρο Άνετον, φεστιβάλ Ανοιχτή σκηνή-Θεατρικές φωνές της πόλης), Roberto Zucco (σκην. Μανώλης Καραγιαννόπουλος-Δραγώγιας, θέατρο Blackbox), Please...mind the trap ( της D.art Dance Company, σκην. Γιάννης Βαρβαρέσος, Studio Ora).
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στη Θεσσαλονίκη.

Κατερίνα Πεσταματζόγλου
Απόφοιτη με άριστα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Τέχνης και Ψυχολογίας κι έχει εργαστεί ως επιμελήτρια εικαστικών εκθέσεων και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε διοργανώσεις πολιτιστικών Φεστιβάλ. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την κριτική θεατρικών παραστάσεων και βιβλίων. Κείμενά της έχουν δημοσιευθεί σε σελίδες φίλων του θεάτρου.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στην Αθήνα.

Κορνήλιος Ρουσάκης 

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε θεατρολογία στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι, επίσης, πτυχιούχος λογιστής με σπουδές στο Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης. Ασχολείται με τη θεατρική κριτική, τη δραματουργική επεξεργασία και τη συντακτική επιμέλεια θεατρικών προγραμμάτων. Το 2011 είχε την επιμέλεια προγράμματος του έργου "Ολεάννα" του Ντέιβιντ Μάμετ, για την ομάδα Passatempo (συμπαραγωγή με την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης). Έχει γράψει τις θεατρολογικές μελέτες "Διασκευές θεατρικών έργων από τον Χάουαρντ Μπάρκερ" και "Ανατέμνοντας την ελληνική κριτική, με αφορμή τις παραστάσεις του Τόμας Οστερμάιερ" και το θεατρικό μονόπρακτο "Τρεις δρόμοι", με θέμα τη μετανάστευση. Έχει συνεργαστεί ως κριτικός θεάτρου με το πολιτιστικό έντυπο "Εξώστης" και ως πολιτιστικός συντάκτης με τo ηλεκτρονικό περιοδικό συγκομιδής γραμμάτων και τεχνών sodeia.net και το τριμηνιαίο έντυπο "σοδειά". Παράλληλα, εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και ως εκπαιδευτής-σκηνοθέτης ερασιτεχνικών θεατρικών ομάδων ενηλίκων.
Είναι μέλος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων.
Στις Σκηνοβασίες γράφει θεατρική κριτική για παραστάσεις που παίζονται στη Θεσσαλονίκη.







Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: