Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Η θάλασσα, η νύχτα, εγώ

Leave a Comment
Το Σκοτάδι και Το Κύμα

Όταν κοιτάζω τη θάλασσα τη νιώθω φίλη μου κι ας μην είναι
Όταν κοιτάζω τη νύχτα κι αυτή είναι φίλη μου


Το σκοτάδι με το κύμα κάνουν παρέα.

Κώστας Πλιάτσικας
http://diasxizo.pblogs.gr/2015/07/to-skotadi-kai-to-kyma.html


Μαγεία είναι όταν βρισκόμαστε οι τρεις μας. Εγώ, η θάλασσα και η νύχτα. Δίνουμε ραντεβού εννοείται το βράδυ. Ο λόγος προφανής:  για να μπορούμε να υπάρχουμε και μάλιστα με το ίδιο χρώμα.

Όταν ξανοίγονται καράβια με ταξιδιώτες προς τα εμάς, βαθαίνουμε το χρώμα μας. Παιχνίδι, μα το ταξίδι δυσκολεύει. Παλεύουν για να μη χαθούν στο σκούρο. 

Αν έρχεσαι, πάρε επιτέλους κι εκείνο το μεγάλο καλάθι. Χαρίζονται γαλαξίες, βυθοί και πραγματικότητες. 

Αντικατοπτρίζουμε η μία την άλλη. Πώς αλλιώς να ήταν δίκαιη η σειρά; 
1) Το σκοτάδι αντανακλά
2) Στη θάλασσα
3) Μέσα μου. 

Ναι, κάνουμε την καλύτερη παρέα. Η θάλασσα εννοείται πως κερνάει. Εγώ το ρίχνω στο τραγούδι και κρατάω το ρυθμό, ρίχνοντας βότσαλα στη θάλασσα. Η νύχτα διασφαλίζει την εμπιστοσύνη. 

Τίποτε δεν μπορεί να μάς χωρίσει. Παραδομένες με όρκο η μία στην άλλη.  "Όλες για μία και μία για όλες". 

Etabel Niopa

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: