Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Το κιβώτιο" (Αυλαία, 22/10), "Frozen" (Θέατρο Τ, από 3/11), "Ριχάρδος Β'" (Αριστοτέλειον, 15-19/11)

Σκηνές του κόσμου Vol. 4

Leave a Comment
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
"Oresteia: Agamemnon" του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Zishan Uğurlu.
Το Eclipses Group Theatre —που δραστηριοποιείται παράλληλα σε Θεσσαλονίκη και Νέα Υόρκη— παρουσιάζει το έργο του Αισχύλου στο La Mama Theatre, στα ελληνικά με αγγλικούς υπέρτιτλους.
Στην παράσταση παίζουν η Κατερίνα Αλεξάκη, ο Χρήστος Αλεξανδρίδης, ο Φώτης Μπατζάς, η Ιωάννα Κατσαρού, ο Μανώλης Λαμπράκης, η Θεοδώρα Λουκά, ο Διόδωρος Παγκούδης, η Έλενα Παλούμπη, η Χριστίνα Σιαπκάρα, ο Φύτος Στράτης και η Μάρθα Τομπουλίδου.
Ellen Stewart Theatre, 18 έως 21 Φεβρουαρίου 2016

ΛΟΝΔΙΝΟ
"Hangmen" του Μάρτιν ΜακΝτόνα, σε σκηνοθεσία Matthew Dunster.
Η δράση στο τελευταίο έργο του Μάρτιν ΜακΝτόνα εκτυλίσσεται σε μια μικρή παμπ του Oldham, την ημέρα που καταργείται η θανατική ποινή στη Μεγάλη Βρετανία. Πως θα αντιδράσει ο Χάρι, ο δεύτερος πιο γνωστός δήμιος, στο άκουσμα της είδησης της κατάργησης;
Wyndham's Theatre, έως 5 Μαρτίου 2016 

ΒΕΡΟΛΙΝΟ
"Common ground", σε σύλληψη και σκηνοθεσία Yael Ronen.
Γιουγκοσλαβία, μια χώρα που δεν υπάρχει πια. Τη δεκαετία του '90 —για δεύτερη φορά μετά το 1914— το Σεράγεβο βρέθηκε στο επίκεντρο μιας ατέρμονης πολεμικής διαμάχης. Πολλοί άνθρωποι κατέφυγαν στο Βερολίνο για ν' αναζητήσουν μια νέα ζωή, σε ειρηνικό έδαφος. Πως συμβιώνουν σήμερα τα παιδιά των θυμάτων των εγκλημάτων πολέμου, με τα παιδιά των δραστών;
To common ground είναι το κοινό έδαφος, μια κοινή βάση πάνω στην οποία οι άνθρωποι μπορούν να συμβιώσουν και να μοιραστούν. Στο νέο της έργο, η Yael Ronen, συγκεντρώνει περφόρμερς από το Βελιγράδι, το Σεράγεβο, το Νόβι Σαντ. Το κείμενο της παράστασης προέκυψε μετά από έρευνα στη Βοσνία και συζητήσεις με ειδικούς και πολίτες.
Maxim Gorki Theater, έως 20 Φεβρουαρίου 2016

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
"Nadia" των Carles Fernández Giua, Nadia Ghulam και Eugenio Szwarcer, σε σκηνοθεσία Carles Fernández Giua.
H ανατρεπτική πραγματική ιστορία ενός νεαρού κοριτσιού από το Αφγανιστάν. Κεντρικό πρόσωπο αυτού του δείγματος θεάτρου-ντοκουμέντου είναι η Nadia Ghulam, που αφηγείται την ιστορία της συνδέοντας το παρελθόν της στην Καμπούλ με το παρόν της στη Βαρκελώνη, δίνοντας ελπίδα για το μέλλον. 
Teatre National de Catalunya, από 3 έως 11 Φεβρουαρίου 2016

(επιμέλεια: Κορνήλιος Ρουσάκης)



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: