Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Το κιβώτιο" (Αυλαία, 22/10), "Frozen" (Θέατρο Τ, από 3/11), "Ριχάρδος Β'" (Αριστοτέλειον, 15-19/11)

Γράμμα σε ένα παιδί

Leave a Comment
Μια γυναικεία φωνή ακούγεται–μια ανύπαντρη γυναίκα που έχει στα σπλάχνα της ένα παιδί. Η γυναίκα αυτή δεν έχει όνομα, ούτε αποκαλύπτει την κοινωνική της θέση. Άλλωστε δεν έχει νόημα. Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε γυναίκα. Πώς αντιμετωπίζεται από τον περίγυρο της;

Από τον πατέρα του παιδιού, τους γονείς της, τον εργοδότη της; Πώς μπορεί να νιώσει μια γυναίκα όταν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί και κανείς άλλος δεν το θέλει; Ακόμα και το ίδιο το παιδί;Αν το μωρό αυτό που βρίσκεται ακόμα μέσα στην κοιλιά και καταλάβαινε όλο αυτό που συμβαίνει, μπορούσε να μιλήσει, τι θα έλεγε; Θα επέλεγε αυτό να γεννηθεί;
Ωστόσο αυτό που απομένει δεν είναι μια θέση, θετική ή αρνητική απέναντι στην άμβλωση αλλά μια εκ νέου αυτοσυνείδηση, μέσα από την οποία διαχέεται η αναζήτηση για το πραγματικό νόημα της ζωής και της ύπαρξης. Ο μονόλογος γίνεται σχεδόν μια εξομολόγηση.
Ο πατέρας του παιδιού, η φίλη, ο γιατρός, η μοντέρνα γιατρός, το αφεντικό της δουλειάς και οι γονείς. Όλοι μάρτυρες μιας συμβολικής δίκης στην οποία αποφασίζεται η καταδίκη, που επιβεβαιώνει ότι η γυναίκα είναι πάντα ένοχη. Είναι;

Τώρα στη θεατρική σκηνή
Γράμμα σε ένα παιδί, της Μάρως Μπουρδάκου, βασισμένο στο βιβλίο της Οριάνας Φαλάτσι, σε σκηνοθεσία Μάνου Πετούση.

Σκηνικά-κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Μουσική: Γιώργος Χριστιανάκης

Παίζει η Ζέτα Δούκα.

Μια παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Στο Νέο Υπερώο, (Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2315 200200)
Τετάρτη και Κυριακή στις 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00, από 20 Δεκεμβρίου 2013
Εισιτήρια: 15, 12 (μειωμένο), 10 (Πέμπτη).


Μια γυναικεία φωνή ακούγεται – μια ανύπαντρη γυναίκα που έχει στα σπλάχνα της ένα παιδί. Η γυναίκα αυτή δεν έχει όνομα , ούτε αποκαλύπτει την κοινωνική της θέση. Άλλωστε δεν έχει νόημα. Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε γυναίκα. Πώς αντιμετωπίζεται από τον περίγυρο της. Από τον πατέρα του παιδιού , τους γονείς της, τον εργοδότη της. Πώς μπορεί να νιώσει μια γυναίκα όταν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί και κανείς άλλος δεν το θέλει. Ακόμα και το ίδιο το παιδί..

Αν το μωρό αυτό που βρίσκεται ακόμα μέσα στην κοιλιά και καταλάβαινε όλο αυτό που συμβαίνει , μπορούσε να μιλήσει, τι θα έλεγε; Θα επέλεγε αυτό να γεννηθεί;

Ωστόσο αυτό που απομένει δεν είναι μια θέση, θετική ή αρνητική απέναντι στην άμβλωση αλλά μια εκ νέου αυτοσυνείδηση, μέσα από την οποία διαχέεται η αναζήτηση για το πραγματικό νόημα της ζωής και της ύπαρξης.

Ο μονόλογος γίνεται σχεδόν μια εξομολόγηση. Ο πατέρας του παιδιού, η φίλη , ο γιατρός, η μοντέρνα γιατρός, το αφεντικό της δουλειάς και οι γονείς. Όλοι μάρτυρες μιας συμβολικής δίκης στην οποία αποφασίζεται η καταδίκη, που επιβεβαιώνει ότι η γυναίκα είναι πάντα ένοχη. Είναι; - See more at: http://www.elculture.gr/theater/gramma-se-ena-paidi-436699#sthash.mAhurK6s.dpuf
Μια γυναικεία φωνή ακούγεται – μια ανύπαντρη γυναίκα που έχει στα σπλάχνα της ένα παιδί. Η γυναίκα αυτή δεν έχει όνομα , ούτε αποκαλύπτει την κοινωνική της θέση. Άλλωστε δεν έχει νόημα. Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε γυναίκα. Πώς αντιμετωπίζεται από τον περίγυρο της. Από τον πατέρα του παιδιού , τους γονείς της, τον εργοδότη της. Πώς μπορεί να νιώσει μια γυναίκα όταν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί και κανείς άλλος δεν το θέλει. Ακόμα και το ίδιο το παιδί..

Αν το μωρό αυτό που βρίσκεται ακόμα μέσα στην κοιλιά και καταλάβαινε όλο αυτό που συμβαίνει , μπορούσε να μιλήσει, τι θα έλεγε; Θα επέλεγε αυτό να γεννηθεί;

Ωστόσο αυτό που απομένει δεν είναι μια θέση, θετική ή αρνητική απέναντι στην άμβλωση αλλά μια εκ νέου αυτοσυνείδηση, μέσα από την οποία διαχέεται η αναζήτηση για το πραγματικό νόημα της ζωής και της ύπαρξης.

Ο μονόλογος γίνεται σχεδόν μια εξομολόγηση. Ο πατέρας του παιδιού, η φίλη , ο γιατρός, η μοντέρνα γιατρός, το αφεντικό της δουλειάς και οι γονείς. Όλοι μάρτυρες μιας συμβολικής δίκης στην οποία αποφασίζεται η καταδίκη, που επιβεβαιώνει ότι η γυναίκα είναι πάντα ένοχη. Είναι; - See more at: http://www.elculture.gr/theater/gramma-se-ena-paidi-436699#sthash.mAhurK6s.dpuf
Μια γυναικεία φωνή ακούγεται – μια ανύπαντρη γυναίκα που έχει στα σπλάχνα της ένα παιδί. Η γυναίκα αυτή δεν έχει όνομα , ούτε αποκαλύπτει την κοινωνική της θέση. Άλλωστε δεν έχει νόημα. Αυτή η γυναίκα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε γυναίκα. Πώς αντιμετωπίζεται από τον περίγυρο της. Από τον πατέρα του παιδιού , τους γονείς της, τον εργοδότη της. Πώς μπορεί να νιώσει μια γυναίκα όταν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί και κανείς άλλος δεν το θέλει. Ακόμα και το ίδιο το παιδί..

Αν το μωρό αυτό που βρίσκεται ακόμα μέσα στην κοιλιά και καταλάβαινε όλο αυτό που συμβαίνει , μπορούσε να μιλήσει, τι θα έλεγε; Θα επέλεγε αυτό να γεννηθεί;

Ωστόσο αυτό που απομένει δεν είναι μια θέση, θετική ή αρνητική απέναντι στην άμβλωση αλλά μια εκ νέου αυτοσυνείδηση, μέσα από την οποία διαχέεται η αναζήτηση για το πραγματικό νόημα της ζωής και της ύπαρξης.

Ο μονόλογος γίνεται σχεδόν μια εξομολόγηση. Ο πατέρας του παιδιού, η φίλη , ο γιατρός, η μοντέρνα γιατρός, το αφεντικό της δουλειάς και οι γονείς. Όλοι μάρτυρες μιας συμβολικής δίκης στην οποία αποφασίζεται η καταδίκη, που επιβεβαιώνει ότι η γυναίκα είναι πάντα ένοχη. Είναι; - See more at: http://www.elculture.gr/theater/gramma-se-ena-paidi-436699#sthash.mAhurK6s.dpuf
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: