Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

κ+μ

Leave a Comment
...γιατί έτσι πάλι ανηλεής ποιητή μου; Τι έχω κάμει για να μην με πιστεύεις ακόμα; ...Το αίμα μου όλο ανεβασμένο στο κεφάλι μου. Οι φλέβες μου χτυπούν φρικτά και νιώθω μια βοή. Είναι αυτό ίσως το πάθος που δεν εγνώρισα... Κι ήμουν στο σκοτάδι κι ήμουν το σκοτάδι. Και με είδε μια αχτίδα Απελπισμένε μου ποιητή, θα σε αγαπήσω άραγε ποτέ, όσο θέλω; όσο σου πρέπει; Σε βλέπω να πονάς και φοβούμαι μήπως φταίω εγώ ...καλή μου, πονώ επειδή σ` αγαπώ περισσότερο απ` όσο φαντάστηκα. Απ’ ότι μπορούσα ποτέ ν` αγαπήσω... Σήμερα πρότεινα στον Κ. να παντρευτούμε. Μου είπε... Μου είπε οτι πάσχει από ένα χρόνιο... Και χωρίς να το μάθει ποτέ δάκρυσε, ίσως γιατί έπρεπε να δακρύσει, ίσως γιατί οι συμφορές έρχονται... Το αληθινό και το φανταστικό είναι τόσο πολύ μπερδεμένα στο μυαλό του. Τόσο πολύ μπερδεμένα γύρω μας...

Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες
στα περασμένα χρόνια.
Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα
και σε βροχή, σε χιόνια,
δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες.

Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου
μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
μόνο γι’ αυτό είμαι ωραία σαν κρίνο ολάνοιχτο
κ’ έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.

Μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν
με την ψυχή στο βλέμμα,
περήφανα στολίστηκα το υπέρτατο
της ύπαρξής μου στέμμα,
μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν. [...]

Μόνο γιατί μ' αγάπησες της Μαρίας Πολυδούρη

Τώρα στη θεατρική σκηνή
κ+μ ή η μεταμόρφωση του Κ. και το παράφορο όνειρο της δεσποινίδος Μ., σε δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία Γιάννη Καραούλη και Ευανθίας Σωφρονίδου.

Μια παράσταση βασισμένη στη ζωή και το έργο των Κ. Καρυωτάκη και Μ. Πολυδούρη και σε κείμενο εμπνευσμένο από τη Μεταμόρφωση του Κάφκα. Ακούγονται επίσης ποιήματα της Κ. Γώγου και του T. Έλιοτ.

Κείμενο: Ευανθία Σωφρονίδου
Μουσική: Χρύσανθος Χριστοδούλου
Επιμέλεια σκηνικών και κοστουμιών: Ειρήνη Ατματζίδου
Τεχνική υποστήριξη: Ειρήνη Ατματζίδου.

Παίζουν: Τιμόθεος Μπαρνιαδάκης, Αλεξία Σαπρανίδου
Την Ανεπίδοτη επιστολή της Μ. Πολυδούρη διαβάζει η Ζωή Ρωπαΐτου.

Στο Σχήμα εκτός Άξονα, (Πλάτωνος 35, Θεσσαλονίκη), από 6 έως 9 Ιουνίου 2013.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 21:30.


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: