Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

ΣΚΗΝΟΒΑΣΙΕΣ -- Στον Μιχάλη Συριόπουλο το Βραβείο Χορν 2019

Leave a Comment
(19-3-2019)

Ο ηθοποιός Μιχάλης Συριόπουλος είναι ο φετινός νικητής του Βραβείου Δημήτρης Χορν,
για την ερμηνεία του στις παραστάσεις: "Καντίντ ή Η αισιοδοξία" του Βολταίρου, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου (Θέατρο Πόρτα) και "Η Πόλη" της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου (Φεστιβάλ Αθηνών-Πειραιώς 260)

Ο ηθοποιός —που τιμήθηκε με τον σταυρό του Δημήτρη Χορν και χρηματικό έπαθλο 3000 ευρώ— ανέφερε κατά τη βράβευσή του: "Θέλω να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε δύο ανθρώπους που μου έμαθαν να είμαι καλοπροαίρετος και να χαμογελάω στα δύσκολα, στους γονείς μου. Είναι λίγο περίεργη στιγμή για μένα. Προέρχομαι από μία πολύτεκνη οικογένεια που δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο. Πριν από 14 χρόνια, είχα χάσει 36 κιλά για το θέατρο και τριγυρνούσα σε θεατρικές κριτικές επιτροπές με το τραγούδι του Χορν "Πες μου μια λέξη" και με απέρριπταν. Μέχρι και σε τζαζ εκτέλεση το είχα ερμηνεύσει. Απόψε βρίσκομαι εδώ σε μία άλλη πόλη, στην Αθήνα, και η μισή μου ζωή βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην πλατεία αυτού του θεάτρου: η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, η δασκάλα μου… Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους σκηνοθέτες μου για τους ρόλους που μου πρόσφεραν, αλλά κυρίως τον Θωμά Μοσχόπουλο γιατί μ' έκανε να ρισκάρω και να κατέβω από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα φορτωμένος με τα πράγματα μου, τον σκύλο μου και 20 ευρώ στην τσέπη και τον Γιάννη Μόσχο γιατί μ' έκανε να κοιτάξω από τον καθρέφτη της ψυχής μου. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου γιατί το θέατρο είναι ομαδικό σπορ".

Συνυποψήφιοι του Μιχάλη Συριόπουλου για το βραβείο ήταν οι: Θάνος Λέκκας, για τον ρόλο του Νάνκι-Που στην όπερα "Ο Μικάδος" των Ουίλλιαμ Σβενκ Γκίλμπερτ και Άρθουρ Σάλλιβαν, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση (Εθνική Λυρική Σκηνή /Εναλλακτική Σκηνή), Μιχάλης Πανάδης, για τον ρόλο του Έντουαρντ στον "Φεγγίτη" του Ντέιβιντ Χέαρ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη (Εμπορικόν), και Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης για τον ρόλο του Ορφέα στο "Ορφέας κι Ευρυδίκη" σε σκηνοθεσία-σύνθεση κειμένου Δημήτρη Μπογδάνου (Θέατρο του Νέου Κόσμου).

Την κριτική επιτροπή για το βραβείο "Δημήτρης Χορν" αποτελούν οι Κώστας Γεωργουσόπουλος, Σταμάτης Φασουλής, Ξένια Καλογεροπούλου, Λυδία Κονιόρδου και Αντιγόνη Καράλη.





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: