Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

Η πατρίς λυπάται πολύ

Leave a Comment
- Ε που είσαι απάντησέ μου…
- Θέλω να περάσω τα σύνορα!
- Έχεις διαβατήριο σε ισχύ;
- Όχι, δεν έχω διαβατήριο.
- Ότι είναι παράνομο μπορεί να στραφεί εναντίον σου.

- Ζητάτε να σας διηγηθώ τη ζωή μου.
- Προβλέπεται απ’ τον κανονισμό.
- Η ζωή μου όλη ήταν μια καταιγίδα.
- Εθνικότης;
- …
- Η Πατρίς λυπάται πολύ.

Τώρα στη θεατρική σκηνή
Η πατρίς λυπάται πολύ του Ματέι Βίζνιεκ, σε σκηνοθεσία Τριαντάφυλλου Δελή.

Πρόκειται για μια παράσταση που αποτελείται από τα μονόπρακτα έργα Η Πατρίς λυπάται πολύ, Σκέψου πως είσαι ο θεός, Περιμένετε να περάσει ο καύσωνας και Ο άνθρωπος μέσα στον κύκλο του  που κυκλοφορούν στη συλλογή Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου (Εκδόσεις Ύψιλον).
Τέσσερα μονόπρακτα. Τέσσερις ιστορίες, σκηνοθετημένες σε ενιαία μορφή–εικόνα– με υπερρεαλιστική διάθεση.

Μετάφραση: Έρση Βασιλικιώτη
Μουσική επιμέλεια: Τριαντάφυλλος Δελής
Σκηνογραφία-video mapping: Στάθης Μήτσιος
Παραγωγή: Σάσα Νάτση.

Ηθοποιοί: Δήμητρα Λαρεντζάκη, Αλέξανδρος Κωχ, Στέφανος Πίττας, Γιώργος Σοφικίτης.

Στο Θέατρο Αυλαία, (Κτίριο Χ.Α.Ν.Θ., είσοδος από Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 237700)
Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00, έως 4 Μαρτίου 2014
Εισιτήρια: 10, 5 (φοιτητικό, ανέργων)






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: