Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Γουρούνι στο σακί" (Θέατρο Κήπου, 30,31/8), "Λυσιστράτη" (Θέατρο Δάσους, 31/8, 1,2/9), "Ταξίδι στον Σταυρό του Νότου" (Θέατρο Κήπου, 5,6/9), "Eπτά επί Θήβας" (Βασιλικό Θέατρο, 13-16/9), "Πέτρες στις τσέπες του" (Αριστοτέλειον, 22/9-1/10)

Μια Γκόλφω με ελληνική υπογραφή στο Παρίσι

Leave a Comment
ΠΑΡΙΣΙ

Golfo, l'histoire d'un amour version grecque, μια διασκευή της Γκόλφως του Σπυρίδωνος Περεσιάδη, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Γιάννου και Ελένης Αποστολοπούλου.
Μια παραγωγή της θεατρικής ομάδας "Les Hypocrites" που δημιουργήθηκε το 2012 και έχει την έδρα της στο Παρίσι. Οι καλλιτέχνες που την απαρτίζουν έχουν ελληνική ή ελληνογαλλική καταγωγή. Στην παράσταση διατηρείται το βουκολικό περιβάλλον του 19ου αιώνα στην Ελλάδα. Χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του κειμένου του Περεσιάδη αλλά και παραδοσιακά τραγούδια, αφηγούνται την ιστορία της Γκόλφως και του Τάσου, μέσα από το δικό τους πρίσμα. Με μια σύγχρονη ματιά, μπλέκουν το παρελθόν με το παρόν, τα ελληνικά και τα γαλλικά, ξεπερνώντας τα γεωγραφικά πλαίσια και θέλοντας να επισημάνουν τη πολύπλευρη χωροχρονική διάσταση του έργου.
Στο Theatre de Verre, 9, 10, 16, 17 Μαρτίου.

Ακόμη...

ΛΟΝΔΙΝΟ

The audience του Peter Morgan, σε σκηνοθεσία Stephen Daldry.
Εδώ και εξήντα χρόνια η βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ, συναντά τους δώδεκα βρετανούς πρωθυπουργούς σε μια εβδομαδιαία ακρόαση στο παλάτι του Buckingham. Μια συνάντηση που είναι αυστηρά ιδιωτική. Και οι δύο πλευρές έχουν μια άτυπη δέσμευση να μην αποκαλύψουν σε κανέναν όσα έχουν ειπωθεί σε αυτές τις συναντήσεις. Ούτε και στους συντρόφους τους. Το έργο του Morgan "σπάει" αυτό το συμβόλαιο σιωπής και δημιουργεί ένα πλέγμα φανταστικών συναντήσεων ανάμεσα στους πρωθυπουργούς και τη βασίλισσα. Από τον Τσώρτσιλ μέχρι τον Κάμερον, στο έργο κάθε πρωθυπουργός χρησιμοποιεί αυτές τις συναντήσεις ως ένα χώρο εξομολόγησης. 
Στον ρόλο της Ελισάβετ η Έλεν Μίρεν.
Στο Gielgud Theatre, από 5 Μαρτίου.


ΤΙΡΑΝΑ

Οιδίπους τύραννος του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Ilir Bokshi.
Αυτή η σκηνική εκδοχή της τραγωδίας του Σοφοκλή ξεκινά από το σημείο που ο Οιδίποδας προσπαθεί να απαλλάξει την πόλη του από την πανούκλα. Ο Οιδίποδα στέλνει τον Κρέοντα στους Δελφούς για να βρεθεί μια λύση για τα δεινά της πόλης. Επιστρέφοντας ο Κρέοντας, συνοδευόμενος από τον τυφλό μάντη Τειρεσία, αποκαλύπτει τους χρησμούς: η πανούκλα θα τελειώσει μόνο όταν βρεθεί ο δολοφόνος του βασιλιά Λάιου. Καθώς προχωρά το έργο, αποκαλύπτεται πως ο δολοφόνος είναι ο ίδιος ο Οιδίποδας.
Στο Εθνικό Θέατρο Τιράνων.



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: