Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Γουρούνι στο σακί" (Θέατρο Κήπου, 30,31/8), "Λυσιστράτη" (Θέατρο Δάσους, 31/8, 1,2/9), "Ταξίδι στον Σταυρό του Νότου" (Θέατρο Κήπου, 5,6/9), "Eπτά επί Θήβας" (Βασιλικό Θέατρο, 13-16/9), "Πέτρες στις τσέπες του" (Αριστοτέλειον, 22/9-1/10)

Στο θέατρο Αυλαία μέχρι τον Δεκέμβριο

Leave a Comment
Το Θέατρο Αυλαία ανακοίνωσε το καλλιτεχνικό του πρόγραμμα για την περίοδο Σεπτεμβρίου- Δεκεμβρίου 2012.

Όταν έκλαψε ο Νίτσε του Ίρβιν Γιάλομ, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση, Νίκου Χατζόπουλου.
Δύο μεγάλες προσωπικότητες του 19ου αιώνα, ο Φρίντριχ Νίτσε και ο Γιόζεφ Μπρόιερ, σε κρίση μέσης ηλικίας. Μια εμπνευσμένη διαδικασία διπλής ψυχοθεραπείας. Επί σκηνής ξετυλίγεται η ανθρώπινη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον θεραπευτή και στον θεραπευόμενο, δύο ανθρώπους που ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και αδυναμίες. Ο Νίτσε θα κλάψει, αλλά και ο Μπρόιερ θα λυτρωθεί. Η διαδικασία της κατανόησης της ανθρώπινης ψυχής έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας αστυνομικής ιστορίας: αναζήτηση στοιχείων, απρόβλεπτες εξελίξεις, εμφάνιση σχεδόν ανυπέρβλητων εμποδίων, ακόμα και κίνδυνο θανάτου.
Παίζουν: Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Χατζόπουλος, Χάρης Φραγκούλης.
19 Σεπτεμβρίου - 7 Οκτωβρίου.

Emotions από την ομάδα Vice Versa Rhythm.
Η χορευτική ομάδα vice versa rhythm παρουσιάζει την εκφραστική χοροθεατρική παράσταση με τίτλο Emotions. Είκοσι χορευτές ερμηνεύουν με πάθος, συνδέουν και αντιθέτουν ταυτόχρονα όλα τα είδη χορού και αντικατοπτρίζουν τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι είμαστε ζωντανοί: τα συναισθήματα.
Υπεύθυνος Ομάδας: Βασιλάκης Αθανάσιος.
24, 25 Σεπτεμβρίου και 8, 9 Οκτωβρίου.

Μεταπολίτευση από την ομάδα Φοra
Η χορογράφος Μέντη Μέγα επιχειρεί μια διερευνητική κατάδυση στην πρόσφατη ελληνική ιστορία, μέσα από τη μουσική, τις εικόνες και τις σωματικές της μνήμες. Τρεις σπουδαίες ελληνίδες χορεύτριες αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τον θεατή πίσω στη δική του ιστορία, επιδιώκοντας στην ουσία τη σύνδεση του ατομικού με το κοινωνικό βίωμα. Μακριά από πολιτικά συνθήματα και εύκολα συμπεράσματα, το έργο μετασχηματίζει ποιητικά έννοιες και ιδέες σε χορευτικές φόρμες, αναδεικνύοντας το σώμα ως τόπο συγκεντρωμένης εμπειρίας και γνώσης, ως το πιο σημαντικό υποκείμενο της ιστορίας.
Μια παράσταση που ενώνει το πρόσφατο παρελθόν με το παρόν και επιχειρεί να απαντήσει στο ερώτημα: Τελικά τι έχει εγγράψει πάνω στο ίδιο μας το σώμα η Μεταπολίτευση;
Χορεύουν: Χαρά Κότσαλη, Όλια Λυδάκη, Κατερίνα Μπέλλα.
2 Οκτωβρίου.

Η γυναίκα της Πάτρας του Γιώργου Χρονά, σε σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου.
Η παράσταση που συγκλόνισε τους θεατές και ενθουσίασε τους κριτικούς με τη μοναδική ερμηνεία της Ελένης Κοκκίδου για 2η χρονιά στη Θεσσαλονίκη! Πρόκειται για μια ιδιαίτερη σκηνική απόδοση των αφηγήσεων της ζωής της πόρνης Πανωραίας από τον ποιητή Γιώργο Χρονά, ο οποίος είχε κάνει μια σειρά συνεντεύξεων στην Πανωραία τη δεκαετία του ’80. Ένας παραληρηματικός μονόλογος μιας παθιασμένης, πονεμένης γυναίκας, που εξομολογείται τη ζωή της και μιλάει ανοιχτά και χωρίς φόβο για τον πόνο, τη βία, την ηδονή, την αγάπη, τον έρωτα. Ένα πλάσμα πληθωρικό που τραγουδάει, χορεύει, κλαίει, γελάει, θυμώνει, προκαλεί.
10-21 Οκτωβρίου.

Μια μετέωρη κυρία, σε δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου.
Μια τιμητική εκδήλωση αφιερωμένη στην σκηνοθέτιδα και ηθοποιό Ρούλα Πατεράκη, με παράλληλη παρουσίαση της παράστασης Μια μετέωρη κυρία που βασίζεται στην ποίηση της Κικής Δημουλά.
Ερμηνεύει η Ρούλα Πατεράκη.
22 Οκτωβρίου.

Το παρτάλι του Θοδωρή Γρηγοριάδη, σε σκηνοθεσία Στέλιου Κρασανάκη.
Ο ήρωας της παράστασης, εμπνευσμένος από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θεόδωρου Γρηγοριάδη, είναι ένα περίεργο και περιθωριακό ον. Γεννημένος λίγο πριν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, το Παρτάλι (που στα τούρκικα σημαίνει κουρελιασμένο ρούχο) υποχρεώθηκε από τη μητέρα του να ντύνεται και να μεγαλώνει σαν κορίτσι, για να γλιτώσει από τη μανία της βουλγάρικης κατοχής. Βιώνοντας μία έντονη κρίση ταυτότητας και φέροντας βαθιά τραύματα, μοιραία καταλήγει να ζει σε ένα περιβάλλον ηθικού ξεπεσμού, περιθωριακό και ψυχοφθόρο. Το Παρτάλι επιλέγει να μετουσιώνει την περιπετειώδη ζωή του σε θεαματική σκηνική περφόρμανς, ασκώντας έτσι τεράστια γοητεία στους ανθρώπους.
Ερμηνεύει ο Χρήστος Στέργιογλου.
24 Οκτωβρίου - 4 Νοεμβρίου.

Erofili synopsis, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα.
Η παράσταση ξεφεύγει από τον ασκησιολογικό χαρακτήρα που είχαν τα προηγούμενα δύο σχεδιάσματα. Ο σκηνοθέτης Σίμος Κακάλας και ο θίασός του επιχειρούν πια μια καθαρά θεατρική προσέγγιση. Το κείμενο διασκευάζεται με μια μεγαλύτερη διάθεση ελευθερίας φωτίζοντας κάποιες εικόνες από την εκπληκτική Ερωφίλη του Χορτάτση.
Τρεις γυναίκες επί σκηνής. Η μάσκα το κύριο ερμηνευτικό μέσο. Το έργο πιο επίκαιρο από ποτέ.
Παίζουν: Δήμητρα Κούζα, Δήμητρα Λαρεντζάκη, Έλενα Μαυρίδου.
29, 30 Οκτωβρίου και 12-23 Δεκεμβρίου.

Ευμενίδες του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Κώστα Παπακωστόπουλου.
Μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του Ελληνικού Θεάτρου της Κολωνίας, οι Ευμενίδες του Αισχύλου, προσκαλείται από την πόλη της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του εορτασμού των εκατό χρόνων της ανεξαρτησίας της πόλης.
10 Νοεμβρίου.

Η ρομαντική μου ιστορία, του D. C Jackson, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.
H Ρομαντική μου ιστορία του νεότατου σκωτσέζου συγγραφέα D. C. Jackson είναι ένα έργο που με εργαλείο το χιούμορ μιλάει για την αυταπάτη, την αγάπη, την πάλη των δύο φύλων και τους συμβιβασμούς. Ένα έργο για τη δύσκολη προσπάθεια των ανθρώπων να δημιουργήσουν σχέσεις, μέσα στο ασφυκτικό περιβάλλον της πόλης και της δουλειάς, που προσγειώνει απότομα τους 35άρηδες στην ενήλικη ζωή.
Η παράσταση είναι μια παραγωγή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου που θα κάνει πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με το Θέατρο Αυλαία και στη συνέχεια θα μεταφερθεί στην Αθήνα.
Παίζουν: Μάκης Παπαδημητρίου, Κατερίνα Λυπηρίδου, Σύρμω Κεκέ.
15 Νοεμβρίου - 9 Δεκεμβρίου.

Μια άλλη κίνηση, της Σάσας Νάτση σε σκηνοθεσία Τριαντάφυλλου Δελή.
Παίζουν : Στράτος Ανούδης, Κωνσταντίνα Λάλου, Στέλιος Δουκουζιάνης, Ευρώπη Αργυροπούλου, Αλέξανδρος Κωχ, Δημήτρης Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Γαβρέλας, Μαρία Χατζηιωαννίδου.
25, 26, 27 Νοεμβρίου και 2,3,4,9,10,11,16,17,18 Δεκεμβρίου.
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: