Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

ΣΚΗΝΟΒΑΣΙΕΣ -- Το πρόγραμμα του Θεάτρου 104 για την περίοδο 2018-2019

Leave a Comment
(13-9-2018)

Το Θέατρο 104 γιορτάζει τα 10 χρόνια του στο αθηναϊκό θεατρικό τοπίο και παρουσιάζει ένα πλούσιο πρόγραμμα με 16 παραστάσεις, για ενήλικες και μικρούς θεατές, στις 3 σκηνές του (κεντρική σκηνή, black box, open space).

To πρόγραμμα:

από 14 Σεπτεμβρίου 2018
"Beginning" του Ντέϊβιντ Έλντριτζ, σε σκηνοθεσία Τάσου Ιορδανίδη.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς 2018. Κάθε ιστορία ξεκινάει απο κάπου… Κάπως, κάποτε… Είναι ξημερώματα κι ενώ όλοι οι υπόλοιποι έχουν φύγει ο Ντάνι έχει ξεμείνει στο πάρτι της Λόρα, στο διαμέρισμά της το οποίο βρίσκεται σε κακό χάλι. Το ίδιο και αυτοί…Να πιουν ένα τελευταίο ποτό; Ο Ντάνι και η Λόρα είναι κάποιοι από μας. Είναι οι ωραίοι γείτονες της διπλανής πόρτας. Είναι νέοι, κεφάτοι, νευρωτικοί και πολύ επίκαιροι. Η Λόρα πιστεύει στα νέα ξεκινήματα. Ο Ντάνι όχι ακριβώς. Τι γίνεται όταν εκείνη θελει κι εκείνος μπορεί; Τι γίνεται όταν το βιολογικό της ρολόι χτυπάει επίμονα και εκείνος... τρομάζει;
Παίζουν: Θάλεια Ματίκα, Γιάννης Δρακόπουλος.

από 17 Σεπτεμβρίου 2018
"Ουρανία" του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν.
Η Ουρανία είναι ένας αμφίθυμος μονόλογος πάνω στο όνειρο και τη ματαίωση του, πάνω στον απόλυτο έρωτα και την ολοκληρωτική μοναξιά. Μα πάνω απ’ όλα είναι η πορεία ενός νέου ανθρώπου σε έναν κόσμο που δεν κατανοεί.
Ερμηνεύει η Δανάη Μπάρκα.

από 22 Σεπτεμβρίου 2018
"Το κάλεσμα της Λορίν" της Παλόμα Πεδρέρο, σε σκηνοθεσία Φένιας Αποστόλου.
Κεντρικό θέμα του έργου αποτελεί η καταπίεση που αισθάνεται ένας φυλομεταβατικός άνδρας, στην προσπάθειά του να βρει την πραγματική του ταυτότητα, την ταυτότητα που, για πολλά χρόνια, είχε καταπνίξει, λόγω κοινωνικών και οικογενειακών συμβάσεων. Η αποκάλυψη έρχεται, μία βραδιά Αποκριάς, όπου ο ίδιος μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα του σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού ρόλων και καταστάσεων…
Παίζουν: Ιωάννης Αθανασόπουλος, Βιργινία Ταμπαροπούλου.

από 24 Σεπτεμβρίου 2018
"Η απελευθέρωση" του Δημήτρη Τσεκούρα, σε σκηνοθεσία Ζωής Ξανθοπούλου.
Μια γιορτή, μια οικογένεια, ένας ξένος κι ένα τραπέζι. Συγκρούσεις, αποκαλύψεις, φιλοσοφίες, πόθοι, αναμνήσεις, ο έρωτας και το κακό που δεν έρχεται ποτέ από έξω. Στιγμές που οδηγούν σε απώλειες. Η επόμενη ημέρα θα είναι ημέρα απελευθέρωσης;
Παίζουν: Βασίλης Βηλαράς, Κατερίνα Δημάτη, Άρης Ντελία, Ντέπυ Πάγκα, Γιάννης Παπαϊωάννου.

από 22 Οκτωβρίου 2018
"BU 21" του Stuart Slade, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά.
Ένας πύραυλος χτυπά απ’ το πουθενά ένα επιβατικό αεροπλάνο. Ακολουθεί μία τεράστια έκρηξη και το BU21 πέφτει σ’ έναν κεντρικό δρόμο του Λονδίνου. Με αφορμή αυτό το αεροπορικό χτύπημα, 6 άνθρωποι που θα μπορούσαν να είναι ένας από εμάς, αφηγούνται τις απώλειες εκείνης της μέρας, το τραύμα και τη διαδικασία επούλωσης του, με κοινό συμπέρασμα πως: "Αν δε μπορείς να το χλευάσεις, θα σε κάνει κομμάτια".
Παίζουν: Χρηστίνα Γαρμπή, Αντώνης Πριμηκύρης, Τάκης Νάτσης, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Βαγγέλης Σαλευρής, Λία Τσάνα.

από 24 Οκτωβρίου 2018
"Frida... κι άλλο", από τους Fly Theatre, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Δαμβόγλου και Robin Beer.
Η Κατερίνα Δαμβόγλου αναλαμβάνει το ρόλο της μεξικανής ζωγράφου ενώ ο Robin Beer "επιστρατεύει", τις μαγικές δυνατότητες της τεχνολογίας δημιουργώντας, καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης, ζωντανά ήχο και βίντεο. Με αυτόν τον τρόπο "ζωγραφίζει" τον περιβάλλοντα σκηνικό χώρο της Κατερίνας Δαμβόγλου που ως Φρίντα αλληλεπιδρά μαζί του άλλοτε με θυμό άλλοτε με οξύ μαύρο χιούμορ ξετυλίγοντας το -ματωμένο συχνά από τον πόνο- νήμα της ζωής της.
Παίζουν: Κατερίνα Δαμβόγλου, Robin Beer.

από 24 Οκτωβρίου 2018
"Η γελάδα" του Ναζίμ Χικμέτ, σε σκηνοθεσία Νίκης Τσέτικα.
Σ’ ένα μακρινό χωριό κάπου στο άγνωστο, σε χρόνο απροσδιόριστο, μια οικογένεια ψάχνει “σωτήρα”. Η μάνα, η κόρη, ο γιος, ο δάσκαλος και ο σοφέρ μπλέκονται σε μια ιστορία παράλογη… Ή μήπως μια ιστορία τόσο καθημερινή που φαντάζει παράλογη;
Παίζουν: Ορέστης Ζακυνθινός, Θάνος Καπρέλης, Καλυψώ Κράνου, Ευθύμης Τζώρας, Αναστασία Τσώμου.

Από Νοέμβριο 2018
"Φως! 220 Χρόνια από τη γέννηση του Διονύσιου Σολωμού" της Κλεοπάτρας Εμμανουήλ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Παναρετάκη.
Μέσα από ενδελεχή ιστορική έρευνα, με απόλυτο σεβασμό στον ποιητή που έμελλε να γίνει ο Εθνικός της Ελλάδας, η παράσταση επανασυστήνει στο κοινό έναν άνθρωπο που μόνιμα μαχόταν τους προσωπικούς, εσωτερικούς του δαίμονες, μένοντας ταυτόχρονα πάντα πιστός στην πατρίδα και τα ιδανικά του.
Παίζουν: Κλεοπάτρα Εμμανουήλ, Γιώργος Καπετανάκος, Πάνος Λουκαΐδης, Δημήτρης Παναρετάκης.

από 10 Δεκεμβρίου 2018
"Διγενής Ακρίτης στα όρια", σε σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία Σοφίας Καραγιάννη.
Τρεις "ραψωδοί" ζωντανεύουν τον Διγενή Ακρίτη, το ηρωικό ποίημα που είναι και το πρώτο γραπτό μνημείο της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Πολεμάνε, ερωτεύονται, αναμετριούνται με δράκους και θηρία, χορεύουν, τραγουδάνε, παίζουν με τον θάνατο και ζούνε την κάθε μέρα τους τόσο έντονα σαν να είναι η τελευταία μιας μακρόχρονης ζωής. Υπάρχει όμως ένα όριο και για αυτούς που αψηφούν τη στιγμή του τέλους. Ένα όριο που μας εξομοιώνει όλους. Μπορεί να ξεφύγει κανείς από αυτό;
Παίζουν: Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Κωνσταντίνος Πασσάς, Αλέξανδρος Τούντας.

Από Ιανουάριο 2019
"Σχήματα" του Νίκου Ρουμπάκη, σε σκηνοθεσία Θέμη Θεοχάρογλου.
Ένα έργο της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας που πραγματεύεται την ενηλικίωση του ατόμου υπό την σκιά της απουσίας του γονεϊκού προτύπου. Ένα Τζέγκα στη μέση της σκηνής περιμένει να μετατοπιστεί. Είναι η σειρά του Φρίτζ να παίξει, μα κάτι πάντα έρχεται για να διακόψει αυτή τη διαδικασία. Ο Χοντρός Κύριος με το μουστάκι, ήρωας ενός "παραμυθιού", είναι αυτός που θα το γκρεμίσει ή θα καταφέρει να κάνει την τελική κίνηση.
Παίζουν: Αναστασία Σιωπίδου, Γεωργία Χουχούμη,Νίκος Ρουμπάκης.

Από Ιανουάριο 2019
"Η Μόνικα Βίτι δεν θυμάται πια" του Θωμά Τσαλαπάτη, σε σκηνοθεσία Νικόλ Δημητρακοπούλου.
Τρεις γυναίκες αφηγούνται επί σκηνής. Εκδοχές, αποκλίσεις και ταυτίσεις των ίδιων γεγονότων. Διαφορετικές διαδρομές της ίδιας αφετηρίας, διαφορετικούς τερματισμούς της ίδιας διαδρομής. Το δάσος, το θέρετρο, το κτήριο στην άκρη της πόλης. Και μαζί η ανάμνηση, η καταγραφή της και η απουσία της. Το τραύμα, η ανακατασκευή του κόσμου μέσα από ένα θολό παρελθόν. Η μνήμη στην εποχή της απόλυτης καταγραφής και ταυτόχρονα η μνήμη ως στοιχείο που προσδιορίζει, αλλοιώνει και γεννά την ταυτότητα.
Παίζουν: Αμαλία Καβάλη, Κίττυ Παϊταζόγλου, Λουκία Πιστιόλα.

Από Ιανουάριο 2019
"Αϊτή: μια performance για την ιστορία", από την Ομάδα Hatari, σε σκηνοθεσία Μάριου Τσάγκαρη και Άλκη Ζούπα.
Έχει σημασία το παρελθόν; Είναι λογική η πρόβλεψη ότι σε εκατόν πενήντα χρόνια δεν θα ξέρει κανείς ότι υπήρξαμε ποτέ; Υπάρχει μία Ιστορία ή πολλές; Σε πόσα δευτερόλεπτα ένα facebook post θεωρείται παλιό; Ήταν ο εμφύλιος ένα πείραμα; Τα ντόμινο όταν στηθούν σωστά, στήνονται σωστά μόνο για να πέσουν; Γίνεται να σε καθορίζει κάτι που δεν γνωρίζεις;
Παίζουν: Γιώργος Καπινιάρης, Άλκης Ζούπας.

Από Ιανουάριο 2019
"Τα κακορίζικα: βρώμικα παιχνίδια", σε κείμενο και σκηνοθεσία Θάλειας Γρίβα.
Μια παράσταση αφιερωμένη στην άγνωστη πλευρά των παραμυθιών, στις άγριες και παράδοξες όψεις που μπορεί να πάρει η "οικογένεια", αλλά και στις ρίζες μας, είτε ως το οικογενειακό μας παρελθόν, είτε ως πολιτιστική μας κληρονομιά.
Παίζουν: Ηρώ Κισσανδράκη, Αντώνης Κυριακάκης, Γιώργος Σαββίδης, Έλλη Σαρρή και ο μουσικός Παντελής Νικηφόρος.

ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

από 30 Σεπτεμβρίου 2018
"Ο μικρός πρίγκιπας" του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ, σε σκηνοθεσία Σοφίας Παπαδοπούλου.
Η Ομάδα των Πέντε Εποχών παρουσιάζει το απόλυτο παραμύθι του 20ού αιώνα και με οδηγό τις πέντε αισθήσεις, καλεί τους μικρούς και μεγάλους θεατές να ανακαλύψουν ξανά την ιστορία του Μικρού Πρίγκιπα, αλλά και αυτό το "κάτι" αληθινό, το κρυμμένο μέσα τους.

από 6 Οκτωβρίου 2018
"Το νησί των συναισθημάτων" από την Ομάδα Hippo.
Η παράσταση είναι βασισμένη σε τεχνικές του σωματικού θεάτρου με έμφαση στην εκφραστικότητα, την κίνηση, το χορό και το τραγούδι και είναι διαδραστική. Τα παιδιά συμμετέχουν σ’ αυτήν σε συγκεκριμένα σημεία της δράσης μέσα από θεατρικά παιχνίδια και τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος, επηρεάζουν την εξέλιξή της ιστορίας, μπαίνουν βαθιά στο θεματικό κέντρο της, αλληλεπιδρώντας, ασκώντας την κριτική τους σκέψη και συμμετέχοντας ενεργητικά.

από 4 Νοεμβρίου 2018
"Πώς βγαίνουμε από το βυθό, παρακαλώ;" από την ομάδα Hippo.
Το κείμενο είναι γραμμένο σε δεκαπεντασύλλαβο και αποτελεί μια σύγχρονη εκδοχή της κλασικής ιστορίας, ανατρέποντας στερεότυπα μέσα από κωμικές καταστάσεις, συγκινητικές στιγμές και έντονη δράση. Με βάση τη συναρπαστική πλοκή, η ομάδα Hippo χτίζει μια παράσταση όπου κυριαρχεί το σωματικό θέατρο, οι έξυπνοι διάλογοι, η μουσική, το τραγούδι, η φαντασία.



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: