(17-12-2017)
"Apres la pluie" (Mετά τη βροχή) του Σέρτζι Μπελμπέλ, σε σκηνοθεσία Λίλο Μπάουρ.
"Τα πάντα φαίνονται μικρά από εδώ πάνω" σχολιάζει ένας από τους χαρακτήρες του έργου. Βρισκόμαστε στην ταράτσα ενός ουρανοξύστη σαράντα εννέα ορόφων μιας μεγάλης χρηματοπιστωτικής εταιρείας. Σ' αυτή την ταράτσα βρίσκουν "καταφύγιο" οι υπάλληλοι της εταιρείας για ένα τσιγάρο στα γρήγορα... Η Λίλο Μπάουρ θεωρεί την κορυφή αυτού του "πύργου" -ενός συμβόλου επίδειξης εξουσίας- έναν χώρο σκέψης και μια μικρή "νησίδα" ανάπτυξης συναισθημάτων.
Vx-Colombier, έως 7 Ιανουαρίου 2018
"Viva Momix Forever", σε χορογραφία και σκηνοθεσία Moses Pendleton.
Μια πρόσκληση σε ένα σουρεαλιστικό και χαρούμενο ταξίδι που συνδυάζει χορό, ποίηση και ψευδαισθήσεις.
Théâtre des Champs-Elysées, 24 Δεκεμβρίου 2017 έως 7 Ιανουαρίου 2018"Actress", σε κείμενο και σκηνοθεσία Pascal Rambert.
Το κείμενο γράφτηκε το 2015 για τους ηθοποιούς του Art Theatre της Μόσχας. Μιλάει για τις τελευταίες μέρες μιας εξαιρετικής ηθοποιού. Σε λίγες εβδομάδες αφήνει πίσω της όλα όσα λάτρευε. Η οικογένεια της και όλοι οι συνάδελφοί της βρίσκονται στο πλάι της. Λίγο πριν το τέλος. Περιτριγυρισμένη από εκατοντάδες ανθοδέσμες θαυμαστών. Σαν μαιευτήριο.
"Gus", σε κείμενο και σκηνοθεσία Sébastien Barrier.
O Sébastien Barrier εμπνεύστηκε το "Gus" από το όνομα της γάτας του κιθαρίστα φίλου του Nicolas Lafourest. Μια γάτα βρίσκεται σε έναν κάδο απορριμμάτων μακριά από την οικογένεια της. Η παράσταση του Barrier κινείται εκτός καθορισμένου πλαισίου, με εμπνευσμένη αμεσότητα και απρόβλεπτη συνθήκη.
Theatre National La Colline, έως 29 Δεκεμβρίου 2017
"Pindorama", σε χορογραφία και σκηνοθεσία Lia Rodrigues.
Σ' αυτή την παράσταση, η Lia Rodrigues ονειρεύεται τοπία όπου γυμνά σώματα μεταμορφώνονται σε ζωντανά γλυπτά. Το "Pindorama", που αναφέρεται στη διάλεκτο Tupi της προ-αποικιακής Βραζιλίας, είναι πρόσκληση σε ένα ταξίδι. Μια οπτική περιήγηση για τη δύναμη του νερού και τις κοινότητες της Βραζιλίας.
Théâtre national de la Dance Chaillot, 19 έως 22 Δεκεμβρίου 2017
Γνωστός για τη ευκρινή προσέγγιση έργων ρεπερτορίου, ο Clément Hervieu-Léger σ' αυτή την παράσταση κάνει τον 18ο αιώνα να αντηχεί απόλυτα στη σημερινή εποχή. Σ' αυτό το έργο του Μαριβώ -που δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί στην Comédie-Française έπειτα από την πρεμιέρα του το 1734- η γλώσσα είναι απλούστερη, ακριβέστερη και πιο χιουμοριστική.
Comédie-Française-Richelieu, από 22 Δεκεμβρίου 2017 έως 12 Απριλίου 2018
(επιμέλεια: Κορνήλιος Ρουσάκης)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου