Μια νεκρή μαύρη γάτα πάνω σ'ένα τραπέζι. Ένας γείτονας την έφερε στο σπίτι και υποστηρίζει ότι τη βρήκε στο δρόμο, λιωμένη. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού όμως δεν είναι τελικά ο κάτοχος της....
Ο γάτος ήταν του Πάντρικ, ενός τρελού τρομοκράτη που τριγυρνάει στη Βόρεια Ιρλανδία και βάζει βόμβες.
..."Στο σαλόνι του λόρδου Ντάντλεϋ και της λαίδης Μάργκαρετ, ένας αινιγματικός γιατρός, μια δεσποινίδα —ολίγον αφελής—, ένας μυστηριώδης καλεσμένος και μια αφοσιωμένη οικονόμος προσπαθούν να λύσουν τον γρίφο: τι απέγινε ο Σερ Πέρσιβαλ; Τι ρόλο παίζει στην ξαφνική εξαφάνιση του, ένα εντυπωσιακό διαμαντένιο περιδέραιο που αλλάζει συνεχώς κατόχους;"...
Σε μια χώρα και μια κοινωνία που προκαλούν συνεχώς προβλήματα στους επαγγελματίες, δύο άνδρες και δύο γυναίκες τοπογράφοι βιώνουν με χιούμορ μια περιπέτεια ανατροπών που θα αλλάξει μια για πάντα τη ζωή τους.
Ο Θωμάς Κινδύνης επιστρέφει μετά από 3 χρόνια στη σκηνή για να μεταφέρει ένα από τα σημαντικότερα έργα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, "Το όνειρο ενός γελοίου", με τη χρήση της τεχνολογίας, των νέων μέσων και της τεχνικής των ανθρώπινων ολογραμμάτων.
Σε ένα τραπέζι επιστροφής-γυρισμού, σε μια γιορτή "ένωσης" θα ξετυλιχθούν οι ιστορίες των συνδαιτυμόνων του, δηλαδή οι ιστορίες του "Γκιακ". Γκιακ σημαίνει στα αρβανίτικα αίμα, συγγένεια εξ αίματος, βεντέτα, αντεκδίκηση και φυλή.
Η προετοιμασία ενός γάμου, δύο άνθρωποι που το σκάνε προσβάλλοντας την τιμή των οικογενειών τους και ένας διπλός θάνατος είναι ο άξονας του "Ματωμένου γάμου".
Η performance "Anti gone" εξερευνά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει η σύγχρονη ελληνίδα γυναίκα, στα πλαίσια του αγώνα της να μείνει στην πατρίδα της σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.
Το διήγημα του Λέοντος Τολστόι "Αφέντης και δούλος" γράφτηκε σε μια πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο της Ρωσίας, 125 χρόνια πριν. Μοιάζει με σύγχρονη παραβολή που μιλά για την αναζήτηση του νοήματος της ζωής.
Το δεύτερο Big Day της θεατρικής περιόδου 2016-2017, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, έρχεται την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017, στους χώρους του Θεάτρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.
Μια οικογένεια σμίγει για τις γιορτές των Χριστουγέννων και ξαφνικά η μητέρα "αποσύρεται". Δεν επικοινωνεί πια. Και όλα τα πρόσωπα μπαίνουν σε μια διαδικασία ξεκαθαρίσματος και αυτογνωσίας, μέσα από την πλοκή ενός έργου που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "οικογενειακό ψυχόδραμα".