Παράνομη οδήγηση
Το έργο της Πάολα Βόγκελ "Παράνομη οδήγηση" ("How I Learned to Drive") έκανε πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη τον Φεβρουάριο του 1997. To έργο παρακολουθεί την ιδιαίτερη σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε μια ανήλικη κοπέλα, που ψάχνει να καλύψει το κενό του απόντα πατέρα της και στον 40χρονο αλκοολικό άνδρα της θείας της. Δύο άνθρωποι που νιώθουν πως δεν ανήκουν πουθενά, συναντιούνται ερωτικά
μέσα σε μία δυσλειτουργική οικογένεια.
Ο Πύργος στο Σχήμα Εκτός Άξονα
Ο Φραντς Κάφκα ξεκίνησε να γράφει τον "Πύργο" το 1922 όταν έφτασε στο χειμερινό θέρετρο Spindlermuhle. To έργο έμεινε ημιτελές και δημοσιεύτηκε δύο χρόνια μετά τον θάνατό του. Πρόκειται για μια στοιχειωμένη ιστορία για την αμείλικτη μάχη ενός ανθρώπου, του "Κ", απέναντι σε μια ανεξιχνίαστη, μυστηριώδη εξουσία, προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στον Πύργο.
Η βασίλισσα της ομορφιάς
Η σχέση μάνας και κόρης είναι το κύριο θέμα στο έργο "Η βασίλισσα της ομορφιάς" του ιρλανδού συγγραφέα Μάρτιν Μακ Ντόνα. Η εβδομηντάχρονη Μαγκ ταλαιπωρεί τη σαραντάχρονη κόρη της Μωρήν, δηλητηριάζοντας την καθημερινότητα της με ψέματα, εκνευριστικές απαιτήσεις και προσωπικές κακίες, φτάνοντας στο σημείο να εμποδίσει τη Μωρήν να ζήσει τη μοναδική ερωτική εμπειρία της ζωής της.
Χορός στο Φεστιβάλ Αθηνών 2015
2, 3 και 4 Ιουνίου, Πειραιώς 260
"BiT", σε χορογραφία Μαγκύ Μαρέν.
Η γαλλίδα χορογράφος επανακάμπτει για πέμπτη φορά στην Πειραιώς 260, με την τελευταία δημιουργία της, "BiT" –τίτλος που παραπέμπει στον ρυθμό της techno. Με πηγή έμπνευσης το έργο του Γάλλου φιλοσόφου Πιερ Σοβανέ "Ο ρυθμός και ο λόγος", μας βυθίζει σε ένα αγχωτικό ημίφως, υπογράφοντας μια χορογραφία άλλοτε πένθιμη, άλλοτε οργισμένη, βαθιά πολιτική ωστόσο, και σε ευθεία σύνδεση με τη ζωή.
"BiT", σε χορογραφία Μαγκύ Μαρέν.
Η γαλλίδα χορογράφος επανακάμπτει για πέμπτη φορά στην Πειραιώς 260, με την τελευταία δημιουργία της, "BiT" –τίτλος που παραπέμπει στον ρυθμό της techno. Με πηγή έμπνευσης το έργο του Γάλλου φιλοσόφου Πιερ Σοβανέ "Ο ρυθμός και ο λόγος", μας βυθίζει σε ένα αγχωτικό ημίφως, υπογράφοντας μια χορογραφία άλλοτε πένθιμη, άλλοτε οργισμένη, βαθιά πολιτική ωστόσο, και σε ευθεία σύνδεση με τη ζωή.
Οδύσσεια από τους Patari Project
Ποιος είναι ο Οδυσσέας; Σε τι θέλει να γυρίσει; Κι αν τα καταφέρει, τι μένει στο τέλος;
Χρησιμοποιώντας την τεχνική της πλατφόρμας, πέντε ηθοποιοί σε περιορισμένο χώρο 1 x 1,60, χωρίς σκηνικά και κοστούμια, μόνο με το σώμα και τη φωνή τους, αφηγούνται το ταξίδι ενός ήρωα που υπάρχει μέσα μας. Που τον επιστρατεύουμε και τον ανακαλούμε κάθε φορά που μας χρειάζεται.
Χρησιμοποιώντας την τεχνική της πλατφόρμας, πέντε ηθοποιοί σε περιορισμένο χώρο 1 x 1,60, χωρίς σκηνικά και κοστούμια, μόνο με το σώμα και τη φωνή τους, αφηγούνται το ταξίδι ενός ήρωα που υπάρχει μέσα μας. Που τον επιστρατεύουμε και τον ανακαλούμε κάθε φορά που μας χρειάζεται.
Ανοιχτή Σκηνή-Θεατρικές Φωνές της Πόλης για τέταρτη χρονιά
To Φεστιβάλ "Ανοιχτή Σκηνή-Θεατρικές Φωνές της Πόλης" που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης έρχεται για τέταρτη χρονιά στο Δημοτικό Θέατρο Άνετον-Σκηνή Νίκος Ναουμίδης. Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχουν 11 θεατρικές παραγωγές από ομάδες της πόλης που συνεχίζουν να δημιουργούν, δίχως να διαθέτουν μόνιμη θεατρική στέγη.
Δον Ζουάν: οι περιπέτειες ενός ακόλαστου αριστοκράτη
Ο "Δον Ζουάν" του Μολιέρου δημοσιεύτηκε το 1665 και είναι η τρίτη γαλλική προσαρμογή του μύθου, αφού έχουν προηγηθεί η εκδοχή του Dorimon το 1659 και του Villier το 1660. Εκτός αυτών, ιταλικοί κωμικοί και ιδίως ο θίασος του Biancolelli, παρουσιάζουν στο Παρίσι, σκηνές της Commedia Dell' Arte με το ίδιο θέμα. Το έργο, γραμμένο σε πεζό λόγο, δεν ακολουθεί τους θεατρικούς κανόνες της εποχής και παραμερίζει τις ενότητες χώρου, χρόνου και δράσης.
Στην άκρη του βατήρα
Σ" έναν γυμνό χώρο που μεταμορφώνεται πότε σε σπίτι, πότε σε πασαρέλα, πότε σε γιαπωνέζικο λουτρό και πότε σε ατμόσφαιρα από έργο του Μπέκετ, μια γυναίκα κολυμπά ανάμεσα στις δοξασίες της, στις αντιφάσεις της, στην αναποφαστικότητά της και στα αδιέξοδα που —κατά κύριο λόγο— η ίδια δημιουργεί στον εαυτό της.